2.1 Kõigile meilt ostetud toodetele, mis on vigastatud või ei tööta nii, nagu need peaksid meie elektrooniliselt esitatud teabe kohaselt töötama, kehtib garantii:
2.1.1 ELis elavatele tarbijatele: tootjagarantii vähemalt 24 kuud alates toodete tarnimise kuupäevast;
2.1.2 ELis registreeritud juriidilistele isikutele: tootjagarantii vähemalt 12 kuud alates toodete tarnimise kuupäevast;
2.1.3 tarbijatele ja juriidilistele isikutele, kelle elu- või tegevuskoht ei ole ELis: tootjagarantii vähemalt 12 kuud alates toodete tarnimise kuupäevast.
2.2 Võime punktis 2.1 nimetatud garantii raames oma äranägemise järgi katkised tooted parandada või katkised tooted välja vahetada või teile katkiste toodete väärtuse hüvitada.
2.3 Punktis 2.1 nimetatud garantii tingimused ei kehti kahjule, mis on tingitud toote valesti kasutamisest ja/või teie hooletuse tõttu või õnnetusjuhtumi tõttu, mis leiab ajal, kui toode oli teie kasutuses, näiteks:
2.3.1 toote garantiipitser, seerianumbrid on kahjustatud;
2.3.2 toodet on kasutatud kasutusotstarbest erineval otstarbel ning seda ei ole kasutatud toodete kasutamise juhendis toodud viisil;
2.3.3 füüsilised kahjustused, toodet on valesti käsitsetud, tootes on võõrkehi, näiteks putukaid, või mis tahes märgid, mis viitavad toote ebaõigele kasutamisele;
2.3.4 kahju on tekkinud, kuna toitepinge ei vasta tootja täpsustatud nõuetele, temperatuuri kiire kõikumise tõttu või kodumajapidamises esinevate ja väliste tegurite, näiteks suitsu, tolmu, niiskuse või löökide tõttu;
2.3.5 tootel on jälgi sellest, et seda on remontinud vajaliku väljaõppeta isik;
2.3.6 osade loomulik kulumine;
2.3.7 toodet on kasutatud koos ebastandardsete toiteseadmete, lisaseadmete või varuosadega, mille vastava tootega kasutamist tootja ei ole heaks kiitnud, ning see on toodet kahjustanud;
2.3.8 ostja on toodet kasutanud tootmises või ametialasel eesmärgil (kui vastav toode ei ole selliseks kasutamiseks ette nähtud);
2.3.9 kahju on tingitud toote ebaõigest transportimisest, kui te läksite tootele ise lattu järele ja ei kasutanud meie kullerteenust.
2.4 Kui tagastate toote punktis 2 toodud tingimuste kohaselt, katame asendustoote teile toimetamise kulu. Kui teil ei ole võimalik toodet nendes eeskirjades kirjeldatu kohaselt tagastada, ei vastuta me tarnekulude eest.
2.5 Osutame teenuseid, mida meilt ostate, kõiki enda oskusi kasutades ning maksimaalseid jõupingutusi tehes.
2.6 Kui teenused ei vasta punktile 2.5 või meie elektrooniliselt antud lubadusele, parandame mittevastavuse või osutame teile teenuseid uuesti või maksame teile teenuse või teenuse proportsionaalse osa väärtuse tagasi.
2.7 Enda punktis 2.1 kirjeldatud garantiiõiguse kasutamiseks toimige palun järgmiselt:
a. täitke kauba tagastamise vorm (halva kvaliteediga või katkiste toodete tagastamise vorm) ja lisage see tagastatavatele toodetele;
LAADIGE ALLA KAUBA TAGASTAMISE VORM.b. leidke kõige soodsama hinnaga saadetise teekonna jälgimist võimaldav postiteenus toodete saatmiseks järgmisele aadressile: Getic SIA, Satiksmes tänav. 6, Liepaja, Läti, LV-3401;
c. saatke meile aadressile
sales@getic.ee tarnekulude kinnitamiseks e-kiri (mõnel juhul võime otsustada teile meie transpordisildi saata);
d. saatke tooted aadressile: Getic SIA, Satiksmes tänav. 6, Liepāja, Läti, LV-3401;
2.8. Kui te ei täida toodete tagastamisel ülaltoodud tingimusi, on meil õigus teilt sisse nõuda summa, mis ei ole suurem toodete tagastamise otsestest kuludest.